,

שירות פורטל

שירות

מערכת קריאות שירות חדשנית ומתקדמת המאפשרת ניהול יעיל ואפקטיבי של קריאות שירות בממשק WEB נגיש מכל מקום ומכל מכשיר (מחשבים, טאבלטים, סמארטפונים).

בין הכלים שמציעה המערכת:

ניהול ומעקב אחר קריאות שירות וצפייה בפרטים מלאים של הקריאה
ניהול ומעקב אחר חוזה שירות, SLA ותעודות אחריות
מערכת CRM לניהול לקוחות
היסטוריית קריאות ללקוח
היסטוריית קריאות למכשיר על-פי מספר סידורי
מערכת B2B המאפשרת ללקוחות החברה לפתוח קריאות שירות ולעקוב אחר סטאטוס הקריאה ע"י סנכרון לפורטל לטיפול נציג ותחילת תהליך שירות מול הלקוח
אפשרות של חיוויים והתראות SMS ללקוחות
אפשרות החתמה דיגיטאלית על מסמכים שונים
ניהול בנק שעות של לקוחות
חלפים לקריאה
ניהול זמן – קריאות שירות
שיבוץ טכנאים בלו"ז לפי חלוקת אזורים ארצית
הפקת דוחות מתקדמים למנהלים
הצגת קריאות שירות בסטאטוסים המתאימים לאנשי המעבדה (סטאטוסים דינאמיים לבחירת הלקוח(
דוח יעילות עבודה
תיק לקוח לשיתוף מידע הכולל קבצים והערות קבועות אודות הלקוח
מסך ראשי למעקב און ליין אחר הקריאות בשיוך לטכנאי או סטאטוס מסוים
התאמות נוספות בהתאם לדרישה

המערכת יכולה לשמש כמודול עצמאי נפרד או מאפשרת סנכרון מלא למערכת קריאות שירות במערכות ERP (SAP, חשבשבת , פריורטי).

המערכת מציעה ערך מוסף ופתרונות משלימים למודול קריאות השירות הקיים ב-ERP.