קידום מכירות
קידום מכירות
קיימת האפשרות לממשק רציף עם חשבשבת, PRIORITY,SAP Business one ומערכות ERP אחרות שמאפשר לבצע את הפעולות הבאות:• ניהול ומעקב מלא אחר הצעות מחיר, מתחילת העבודה עם הלקוח עד לסוף התהליך שהצעת מחיר אושרה והפקתה ישירות לERP של הארגון.
sales.bmp
• איתור מלאי מול מערכות הארגון
• המרת הצעת מחיר להזמנה במערכת ה ERP
• הגדרות יעדים לסוכני המכירות על ידי הדרג הניהולי
• בחירת מוצרים מתוך קטלוג מוצרים אלקטרוני, כולל תמונות, מפרט ונתוני זמינות.
• יצירת הצעות מחיר בדרך קלה ופשוטה מסונכרן עם בסיס הנתונים ב- ERP
• שליחת הצעות מחיר בלחיצת כפתור למייל או פקס לפי בחירה
• תזכורת מעקב להצעות מחיר שנשלחו
• שינוי ועדכון סטטוסים להצעות (נסגר / ממתין לאישור / לא רלוונטי וכו')
• שליטה ומעקב מלאים של הדרג הניהולי
• הפיכת הצעת מחיר לטיוטת הזמנה במערכת ה- ERP.
>> קרא מידע נוסף אודות מערכת הצעות מחיר
דוחות להצעות המחיר
• הצעות מחיר לפי סטאטוסים שנבחרו (נמכר / במכרז / לא רלוונטי וכד')
• הצעות של "בעל ההצעה" (איש המכירות) – לפי לקוחות, מוצרים וכד'
• הצעות של "כותב ההצעה" (מקדם המכירות) – לפי לקוחות, מוצרים וכד'
• פירוט המרה של הצעות מחיר להזמנות בטווח תאריכים, כולל אחוזים
איתור מלאי לוגו SAP.jpg לוגו חשבשבת.jpg
• איתור פריטים למול מלאי מחסן.
• מפורט לפי זמינות, התחייבות קודמת, בהזמנה מחו"ל.
• בדיקת מוצרים מתוך קטלוג מוצרים אלקטרוני, כולל תמונות ומפרט.
איתור חשבונית logopriority.bmp
חיפוש מתקדם לפי כל פרט נתון בחשבונית
ניהול לקוחות אישיים
ניהול לקוחות ויכולת דיוור מפולח מתוך DB קיים
המערכת מציגה לכל משתמש במערכת את הלקוחות שמסווגים לו כולל סיווג של כל לקוח
• איתור לקוח
• יבוא לקוחות נוספים ל-DB אישי - יבוא מ- excel ומהאאוטלוק
• דיוור ללקוחות האישיים בצורה גורפת בתבניות מייל / SMS
ניתן לדוור תבניות למספר רב של לקוחות כאשר המערכת תשלח את ההודעה לכל אחד בשמו הפרטי (מיועד ללקוחות מחוברים למודול CRM שיווק)
• ניתוח נתונים לכל קמפיין אישי שנשלח (סטאטוס, כמות שנשלחו, כמות שנפתחו וכו'..)
• אפשרות לקשר לקוח עם מספר אנשי קשר (מס' מחלקות שונות: מכירות/שירות וכד')
דוחות מכירות
מגוון דוחות מפורטים לפי כל פרמטר נבחר: איש מכירות, מוצר, תקופה, לקוח וכד' מתוך DB של החברה
• מכירות כללי – פירוט מכירות לפי מחלקות, מוצרים, לקוחות ואנשי מכירות לתקופה שנבחרה
• יעד מול ביצוע – ניתוח הכנסות ואחוז עמידה ביעדים לתקופה שנבחרה (יומי / שבועי / חודשי / שנתי) + אחוז עמידה במצטבר כולל פירוט המוצרים והמחירים
• לקוחות – דו"ח פרטי לקוחות לפי איש מכירות / מחלקה / חברה
• גיול חובות – מעודכן לפי תנאי תשלום וסכומי רכישה
• הצעות מחיר – מפורט לפי איש מכירות, מס' הצעות לפי זמן, מחולק לפי סטאטוס הצעה, אחוז הזמנות מתוך הצעות מחיר
• ניתוח דיוור ללקוחות אישיים - כמות שנשלחו, כמות שנפתחו ע"י לקוחות, ניתוח קהל היעד וכו'..
קידום מכירות מקצועי ואפקטיבי באמצעות המג'יקנט!